
Γεωργία Φούντα
Υπεύθυνη Συντονισμού Arkki
Η Γεωργία Φούντα γεννήθηκε στην Αθήνα το 1981. Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (κατεύθυνση Ψυχολογίας) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος Ανωτάτων Διπλωμάτων της Αγγλικής και Γαλλικής γλώσσας. Από το 2005, παρέχει υποστήριξη σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Παράλληλα, από το 2006 εργάζεται στον Εκπαιδευτικό Οργανισμό ΑΚΤΟ ως Σύμβουλος σε θέματα Εκπαίδευσης.
Υπεύθυνη Συντονισμού Arkki
Η Γεωργία Φούντα γεννήθηκε στην Αθήνα το 1981. Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (κατεύθυνση Ψυχολογίας) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος Ανωτάτων Διπλωμάτων της Αγγλικής και Γαλλικής γλώσσας. Από το 2005, παρέχει υποστήριξη σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Παράλληλα, από το 2006 εργάζεται στον Εκπαιδευτικό Οργανισμό ΑΚΤΟ ως Σύμβουλος σε θέματα Εκπαίδευσης.

Μαρία Γερακίνη
Συντονίστρια Εκπαίδευσης - Καθηγήτρια
Ιδρύτρια του δημιουργικού studio M for Α|rchitecture, η Interior Architect Μαρία Γερακίνη είναι κάτοχος ενός BA Degree in Interior Architecture από το Middlessex University, και ενός Masters Degree in Communication Design από το UAL-Central St Martins, Λονδίνο.
Δραστηριοποιείται ως ελεύθερος επαγγελματίας στον ευρύτερο τομέα της Αρχιτεκτονικής Εσωτερικών Xώρων με εξειδίκευση στο exhibition και commercial design. Ασχολείται με μελέτη εκθεσιακών περιπτέρων εταιρειών τόσο σε εγχώριες εκθέσεις όσο και στο εξωτερικό, καθώς και με την διαμόρφωση αρχιτεκτονικού ύφους σε γραφεία, καταστήματα, shops in shops και showrooms. Στα τέλη του 2015, ίδρυσε το brand M for m με εξειδίκευση στην μελέτη παιδικών χώρων -ιδιωτικών, επαγγελματικών και εμπορικών. Έμφαση δίνεται στην δημιουργία conceptual σκηνικών και τρισδιάστατων
εγκαταστάσεων και στην κατασκευή μικρής κλίμακας αντικειμένων για παιδιά, με ενδεικτικά projects την
σκηνογραφική επέμβαση στο αίθριο του Notos Home για εταιρεία λευκών ειδών, και το τρισδιάστατο
installation-γλυπτό στο TEDx Kids, Athens 2017. Έχει συμμετάσχει σε διάφορους διαγωνισμούς και projects τόσο ατομικά όσο και ομαδικά, ενώ παράλληλα επί σειρά ετών διδάσκει Σύνθεση – Εσωτερική Διακόσμηση στον κλαδο Αρχιτεκτονικής Εσωτερικών Χώρων στον Εκπαιδευτικό Όμιλο AKTO στην Αθήνα.
Συντονίστρια Εκπαίδευσης - Καθηγήτρια
Ιδρύτρια του δημιουργικού studio M for Α|rchitecture, η Interior Architect Μαρία Γερακίνη είναι κάτοχος ενός BA Degree in Interior Architecture από το Middlessex University, και ενός Masters Degree in Communication Design από το UAL-Central St Martins, Λονδίνο.
Δραστηριοποιείται ως ελεύθερος επαγγελματίας στον ευρύτερο τομέα της Αρχιτεκτονικής Εσωτερικών Xώρων με εξειδίκευση στο exhibition και commercial design. Ασχολείται με μελέτη εκθεσιακών περιπτέρων εταιρειών τόσο σε εγχώριες εκθέσεις όσο και στο εξωτερικό, καθώς και με την διαμόρφωση αρχιτεκτονικού ύφους σε γραφεία, καταστήματα, shops in shops και showrooms. Στα τέλη του 2015, ίδρυσε το brand M for m με εξειδίκευση στην μελέτη παιδικών χώρων -ιδιωτικών, επαγγελματικών και εμπορικών. Έμφαση δίνεται στην δημιουργία conceptual σκηνικών και τρισδιάστατων
εγκαταστάσεων και στην κατασκευή μικρής κλίμακας αντικειμένων για παιδιά, με ενδεικτικά projects την
σκηνογραφική επέμβαση στο αίθριο του Notos Home για εταιρεία λευκών ειδών, και το τρισδιάστατο
installation-γλυπτό στο TEDx Kids, Athens 2017. Έχει συμμετάσχει σε διάφορους διαγωνισμούς και projects τόσο ατομικά όσο και ομαδικά, ενώ παράλληλα επί σειρά ετών διδάσκει Σύνθεση – Εσωτερική Διακόσμηση στον κλαδο Αρχιτεκτονικής Εσωτερικών Χώρων στον Εκπαιδευτικό Όμιλο AKTO στην Αθήνα.
Οι καθηγητές μας
(ανά πόλη / αλφαβητικά)
ΑΘΗΝΑ
(ανά πόλη / αλφαβητικά)
ΑΘΗΝΑ

Η Francesca Cocchiara είναι αρχιτέκτονας μηχανικός από το Κάλιαρι της
Ιταλίας. Αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο του Κάλιαρι το 2011 και
απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών - Master of Science in Human
Settlements - στο KU Leuven του Βελγίου, το 2014. Έχοντας ζήσει και
εργαστεί σε διάφορες πόλεις της Ευρώπης και στην Νέα Υόρκη, ανέπτυξε
έντονο ενδιαφέρον για το πώς οι άνθρωποι πλάθουν το περιβάλλον στο
οποίο ζουν και το αντίστροφο. Πλέον, ζει και εργάζεται ως
αρχιτέκτονας και πολεοδόμος στην Αθήνα.
Ιταλίας. Αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο του Κάλιαρι το 2011 και
απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών - Master of Science in Human
Settlements - στο KU Leuven του Βελγίου, το 2014. Έχοντας ζήσει και
εργαστεί σε διάφορες πόλεις της Ευρώπης και στην Νέα Υόρκη, ανέπτυξε
έντονο ενδιαφέρον για το πώς οι άνθρωποι πλάθουν το περιβάλλον στο
οποίο ζουν και το αντίστροφο. Πλέον, ζει και εργάζεται ως
αρχιτέκτονας και πολεοδόμος στην Αθήνα.

Η Λήδα Γρηγοριάδου γεννήθηκε το 1991 στη Θεσσαλονίκη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του Α.Π.Θ. (2008-2015). Ταυτόχρονα με τις σπουδές της έγινε μέλος της Θεατρικής Ομάδας του Πολυτεχνείου, δρώντας ως ηθοποιός και σκηνογράφος-ενδυματολόγος από το 2009 μέχρι το 2012. Το 2012 μαζί με συνεργάτες δημιούργησαν την ομάδα θεάτρου «Θέατρο ΕΦ», που δραστηριοποιείται δυναμικά στον θεατρικό χώρο της Θεσσαλονίκης. Στη συνέχεια φοίτησε στην Δραματική Σχολή «δήλος» της Δήμητρας Χατούπη (2014-2017) στην Αθήνα και έλαβε το δίπλωμα της, αναγνωρισμένο από το Υπουργείο Πολιτισμου και Αθλητισμού, ως επαγγελματίας ηθοποιός. Από το 2017 και μέχρι σήμερα συνεργάζεται με την εταιρία κατασκευής θεατρικών σκηνικών «AnotherkindArt» σε πλήθος γλυπτικών, ζωγραφικών και κατασκευαστικών εργασιών, που αφορούν κυρίως το θέατρο. Το 2018 ξεκίνησε η συνεργασία της με την ομάδα θεάτρου «La Strada», ως ηθοποιός και ως μουσικός, σε διαδραστικές παραστάσεις για παιδιά, που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.

Η Άννα Ζούλια γεννήθηκε στην Αθήνα το 1995. Αποφοίτησε από το Εθνικό
Μετσόβιο Πολυτεχνείο, τμήμα Αρχιτεκτονικής, το 2019. Παρακολούθησε
κύκλους εργαστηρίων που αφορούν στις παραστατικές τέχνες.
Ολοκλήρωσε(2019-2020) το ετήσιο εργαστήριο σκηνογραφίας ‘Στη κοιλιά του
θεάτρου’ στο Εθνικό θέατρο. Έχει κάνει σκηνογραφία στο θέατρο ΑRT63 (2018,
‘Χανς Κόλχαας’, Τζέιμς Σόντερς) και στο θέατρο Χώρα (2019, ‘Μαρίκα’ του
Πέτρου Ζούλια).

Η Ντόρα Θεοδωροπούλου είναι Αρχιτέκτων Μηχανικός, απόφοιτος του Τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Απέκτησε Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης, στην κατεύθυνση Α’, «Σχεδιασμός-Χώρος-Πολιτισμός», της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Είναι Διδάκτωρ της Σχολής Αρχιτεκτόνων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, στη Θεωρία και Ιστορία. Έχει συνεργαστεί με αρχιτεκτονικά γραφεία στην Αθήνα και τη Ρώμη για την υλοποίηση ιδιωτικών και δημόσιων έργων και έχει λάβει μέρος, κερδίζοντας διακρίσεις, σε αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς.Έχει εργαστεί στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο ως βοηθός στα μαθήματα Σύνθεσης, Ιστορίας και Θεωρίας της Αρχιτεκτονικής και έχει συμμετοχή σε συνέδρια αρχιτεκτονικής καθώς και δημοσιεύσεις. Έχει οργανώσει σημαντικές εικαστικές-αρχιτεκτονικές εκθέσεις σε συνεργασία με την εικαστικό Ελίνα Θεοδωροπούλου, ως επιμελήτρια και υπεύθυνη επικοινωνίας.Το ενδιαφέρον της εστιάζεται τόσο στην εφαρμοσμένη αρχιτεκτονική όσο και στον ακαδημαϊκό χώρο.Έχει δίπλωμα ψυχοθεραπείας με την μέθοδο της Βιοσύνθεσης.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Η Ναταλία Παντελίδου είναι Αρχιτέκτων Μηχανικός, με μεταπτυχιακή ειδικότητα στην Αρχιτεκτονική Τοπίου και με ανω των 10 ετών εμπειρία. Αποφοίτησε από το Τμήμα Αρχιτεκτόνων της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο Βόλο και απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο (Μάστερς) από το Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης στη Δανία στην Αρχιτεκτονική Τοπίου και στον Αστικό Σχεδιασμό (Landscape Architecture and Urban Design). Εργάστηκε ως Landscape Architect στη Κοπεγχάγη σε γνωστά γραφεία αρχιτεκτονικής και αστικού τοπίου.
Ως μηχανικός έχει δουλέψει στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ είχε την ευκαιρία να δουλεψει για σημαντικά γραφεία της πόλης με αντικείμενο την αρχιτεκτονική και το interior design. Ως ελεύθερος επαγγελματίας, έχει ασχοληθεί εξίσου με ποικίλα έργα, πάρκα, χώρους για παιδιά, εχει δημιουργησει το petprojectgr, που αφορά παιδικό φωτισμό, ενώ παράλληλα αρθρογραφεί για διεθνή περιοδικά, συμμετέχει σε διαλέξεις και ομιλίες που αφορουν πάντα την αρχιτεκτονική και το δημόσιο χώρο. Τα ενδιαφέροντά της εστιάζονται κυρίως στην ανθρώπινη κλίμακα και πάντα προσπαθεί να ισορροπήσει ανάμεσα στις τεχνικές αλλά και τις αισθητικές προεκτάσεις της αρχιτεκτονικής, την ιδέα, την έμπνευση και τις πραγματικές δυνατότητες.
Πιστεύει ότι η δουλειά του αρχιτέκτονα είναι μια συνεχής παρατήρηση του αστικού περιβάλλοντος και της καθημερινότητας.
Σήμερα, είναι Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων του Δήμου Καλαμαριάς, μία πολύ σημαντική και δημιουργική περίοδος στη ζωή της καθως η αρχιτεκτονική, η μηχανική και ο αστικός σχεδιασμός συναντούν το όραμα και τη δημόσια διοίκηση.
Ως μηχανικός έχει δουλέψει στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ είχε την ευκαιρία να δουλεψει για σημαντικά γραφεία της πόλης με αντικείμενο την αρχιτεκτονική και το interior design. Ως ελεύθερος επαγγελματίας, έχει ασχοληθεί εξίσου με ποικίλα έργα, πάρκα, χώρους για παιδιά, εχει δημιουργησει το petprojectgr, που αφορά παιδικό φωτισμό, ενώ παράλληλα αρθρογραφεί για διεθνή περιοδικά, συμμετέχει σε διαλέξεις και ομιλίες που αφορουν πάντα την αρχιτεκτονική και το δημόσιο χώρο. Τα ενδιαφέροντά της εστιάζονται κυρίως στην ανθρώπινη κλίμακα και πάντα προσπαθεί να ισορροπήσει ανάμεσα στις τεχνικές αλλά και τις αισθητικές προεκτάσεις της αρχιτεκτονικής, την ιδέα, την έμπνευση και τις πραγματικές δυνατότητες.
Πιστεύει ότι η δουλειά του αρχιτέκτονα είναι μια συνεχής παρατήρηση του αστικού περιβάλλοντος και της καθημερινότητας.
Σήμερα, είναι Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων του Δήμου Καλαμαριάς, μία πολύ σημαντική και δημιουργική περίοδος στη ζωή της καθως η αρχιτεκτονική, η μηχανική και ο αστικός σχεδιασμός συναντούν το όραμα και τη δημόσια διοίκηση.

Αθηνά Φουστέρη
Καθηγήτρια
Η Αθηνά Φουστέρη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα, σε έναν μαγεμένο κήπο με μανταρινιές και σκυλιά Δαλματίας. Είναι Αρχιτέκτονας Μηχανικός και συνεχίζει τις σπουδές της στα Παιδαγωγικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έχει ιδρύσει το «Εργαστήριο Φανταστικής Αρχιτεκτονικής/Workshop For Imaginary Architecture» για το οποίο συντονίζει εργαστήρια και σχεδιαστικά έργα συμμετοχικού σχεδιασμού.
Παρακολουθεί προγράμματα επιμόρφωσης σχετικά με τον Σχεδιασμό-Ασφάλεια Παιδικών Χαρών, την Εκπαίδευση Ενηλίκων και το Σχεδιασμό Μουσείο παιδαγωγικών Δραστηριοτήτων. Μεταξύ άλλων έχει συνεργαστεί με το Σχολείο της Φύσης, το Δήμο Λαρισαίων, το αρχιτεκτονικό γραφείο AREA TM για την επιμέλεια και διεξαγωγή δημιουργικών και εκπαιδευτικών εργαστηρίων και προγραμμάτων για παιδιά με θέμα την Αρχιτεκτονική. Έχει συμμετάσχει σε εργαστήρια και συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό, σαν εισηγήτρια και συμμετέχουσα, ενώ έργα στα οποία έχει συνδράμει έχουν δημοσιευθεί στο περιοδικό Δομές| International Review of Architecture και στο Μουσείο Μπενάκη.
Καθηγήτρια
Η Αθηνά Φουστέρη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα, σε έναν μαγεμένο κήπο με μανταρινιές και σκυλιά Δαλματίας. Είναι Αρχιτέκτονας Μηχανικός και συνεχίζει τις σπουδές της στα Παιδαγωγικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έχει ιδρύσει το «Εργαστήριο Φανταστικής Αρχιτεκτονικής/Workshop For Imaginary Architecture» για το οποίο συντονίζει εργαστήρια και σχεδιαστικά έργα συμμετοχικού σχεδιασμού.
Παρακολουθεί προγράμματα επιμόρφωσης σχετικά με τον Σχεδιασμό-Ασφάλεια Παιδικών Χαρών, την Εκπαίδευση Ενηλίκων και το Σχεδιασμό Μουσείο παιδαγωγικών Δραστηριοτήτων. Μεταξύ άλλων έχει συνεργαστεί με το Σχολείο της Φύσης, το Δήμο Λαρισαίων, το αρχιτεκτονικό γραφείο AREA TM για την επιμέλεια και διεξαγωγή δημιουργικών και εκπαιδευτικών εργαστηρίων και προγραμμάτων για παιδιά με θέμα την Αρχιτεκτονική. Έχει συμμετάσχει σε εργαστήρια και συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό, σαν εισηγήτρια και συμμετέχουσα, ενώ έργα στα οποία έχει συνδράμει έχουν δημοσιευθεί στο περιοδικό Δομές| International Review of Architecture και στο Μουσείο Μπενάκη.
ΤΡΙΚΑΛΑ

Η Ισαβέλλα - Δήμητρα Καρούτη γεννήθηκε στην Κατερίνη το 1988. Αποφοίτησε με άριστα από τη σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Στο διάστημα των σπουδών της, συμμετείχε σε ποικίλες ομαδικές εκθέσεις τέχνης και αρχιτεκτονικής, καθώς και σε εικαστικές και χορευτικές performances. Στην πτυχιακή της εργασία ασχολήθηκε με τις εγκαταστάσεις παιχνιδιού στον δημόσιο χώρο. Έχει εργαστεί σε αρχιτεκτονικά γραφεία στο Βόλο και τα Τρίκαλα.

Η Μαρία Μπακαρού είναι Αρχιτέκτων Μηχανικός με αντικείμενο την μελέτη δημιουργικών χώρων για παιδιά. Έχει εκπονήσει και επιβλέψει αρχιτεκτονικές μελέτες στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Σπούδασε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και κατέχει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στο Σχεδιασμό και Αξιολόγηση Παιδικού Παιχνιδιού και Παιδαγωγικού Υλικού στην Πρώτη Παιδική Ηλικία, του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Εκπόνησε Διπλωματική Εργασία με θέμα την Διερεύνηση της χωρικής αντίληψης παιδιών προσχολικής ηλικίας μέσα από το παιχνίδι με blocks. Εκπονεί Διδακτορική Διατριβή με θέμα τον Ρόλο της Eδαφικότητας στην Aλληλεπίδραση των Παιδιών με τον Περιβάλλοντα Χώρο τους. Συμμετείχε ως συνεργάτης σε ερευνητικό πρόγραμμα του Π.Τ.Π.Ε. του Π.Θ. στον τομέα της Κοινωνικής Ψυχολογίας και είναι μέλος του Εργαστηρίου Ψυχολογίας του Π.Τ.Π.Ε. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Από τον Σεπτέμβριο του 2015 είναι Trainnee in Therapeutic Play Skills από την Play Therapy Greece, και πιστοποιημένο μέλος του Play Therapy International (PTI). Tα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στον φυσικό και ψυχολογικό προσωπικό χώρο, την δημιουργικότητα και την χωρική αντίληψη παιδιών προσχολικής ηλικίας, αλλά και στον σχεδιασμό και αξιολόγηση παιδικών παιχνιδιών και χώρων.
ΚΡΗΤΗ_ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Η Έφη Χαρκιολάκη γεννήθηκε στο Ηράκλειο της Κρήτης το 1976. Σπούδασε στο τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κατέχει το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης «Αρχιτεκτονική – Σχεδιασμός του χώρου» με κατεύθυνση «Πολεοδομία – Χωροταξία» της Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου. Από το 2002 είναι μέλος του Τ.Ε.Ε. και ασχολείται με τη μελέτη και επίβλεψη ιδιωτικών και δημοσίων έργων. Μιλάει Αγγλικά, Ιταλικά και Ισπανικά και διαθέτει διδακτική εμπειρία σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Η Πολυτίμη Αναγνωστοπούλου γεννήθηκε στην Καλαμάτα το 1988. Αποφοίτησε με άριστα από τη Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών. Κατέχει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Αρχιτεκτονική Τοπίου και Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στον Περιβαλλοντικό Σχεδιασμό Κτιρίων και Πόλεων. Τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στη βιώσιμη αρχιτεκτονική και σε εναλλακτικούς τρόπους ένταξης της κατοίκησης στο τοπίο. Επαγγελματικά ασχολείται με έργα ιδιωτικού και δημόσιου χαρακτήρα. Συνεργάζεται με γραφεία μηχανικών και συμμετέχει σε συνέδρια, εκθέσεις, διαγωνισμούς και εργαστήρια.
ΛΑΜΙΑ

O Κωνσταντίνος Παπανάγνου γεννήθηκε στην Λαμία το 1981 είναι απόφοιτος της Αρχιτεκτονικής σχολής του Ε.Μ.Π. Αθηνών. Ξεκίνησε σπουδές το 1999 στην Αρχιτεκτονική Σχολή Πανεπιστημίου Βενετίας Ιταλία έως το 2001 και στην συνέχεια στην Εθνικό Μετσόβιο πολυτεχνείο όπου και αποφοίτησε το 2005 . Πτυχιακή Διατριβή : Χωροθέτηση και Σχεδιασμός Πανεπιστημιακών Εγκαταστάσεων του
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στην ευρύτερη περιοχή της πόλης της Λαμίας.
Εργάστηκε σαν Επιστημονικός Συνεργάτης
από το 2007 έως το 2011 σε ιδιωτικό Γραφείο Τεχνικών Μελετών και εκ τότε έως και σήμερα διατηρεί Αρχιτεκτονικό Γραφείο Μελετών και κατασκευών στην πόλη της Λαμίας . Ομιλεί Αγγλικά -Ιταλικά έχει Συμμετοχή σε Ομάδα Εργασίας του Τ.Ε.Ε. με αντικείμενο την παρακολούθηση εκπόνησης των Γενικών Πολεοδομικών Σχεδίων για τους Νομούς Φθιώτιδας –Ευρυτανίας με στόχο την τελική γνωμοδότηση του τεχνικού Επιμελητηρίου ως τεχνικού Συμβούλου του Δημοσίου.
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στην ευρύτερη περιοχή της πόλης της Λαμίας.
Εργάστηκε σαν Επιστημονικός Συνεργάτης
από το 2007 έως το 2011 σε ιδιωτικό Γραφείο Τεχνικών Μελετών και εκ τότε έως και σήμερα διατηρεί Αρχιτεκτονικό Γραφείο Μελετών και κατασκευών στην πόλη της Λαμίας . Ομιλεί Αγγλικά -Ιταλικά έχει Συμμετοχή σε Ομάδα Εργασίας του Τ.Ε.Ε. με αντικείμενο την παρακολούθηση εκπόνησης των Γενικών Πολεοδομικών Σχεδίων για τους Νομούς Φθιώτιδας –Ευρυτανίας με στόχο την τελική γνωμοδότηση του τεχνικού Επιμελητηρίου ως τεχνικού Συμβούλου του Δημοσίου.

Η αρχιτέκτων/ interior designer Αμαλία Ποντίκα γεννήθηκε στη Λαμία Φθιώτιδας και αποφοίτησε με άριστα από τη σχολή Διακόσμησης Vakalo Art & Design (1997). Συνέχισε τις σπουδές της στην Ιταλία στη σχολή τέχνης αναπαλαίωσης κ συντήρησης «Ιnstituto per l' Arte e il Restauro – Palazzo Spinelli Florence Italy» το 2001. Aποφοίτησε από το πανεπιστήμιο Αρχιτεκτόνων Mηχανικών Φλωρεντίας «Università degli studi di Firenze facoltà di Arcitettura» το 2010.To 2006 βρέθηκε με υποτροφία από το πανεπιστήμιο Αρχιτεκτόνων Φλωρεντίας στην Σχολή Αρχιτεκτόνων του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Στα πρώτα της βήματα συνεργάστηκε με πλήθος αρχιτεκτονικών γραφείων σε Ελλάδα και Ιταλία αποκτώντας πολύτιμη εμπειρία με διακεκριμένους επαγγελματίες και δημιουργικά γραφεία με ευρεία συμμετοχή σε ποικίλα πρότζεκτς. Από το 2011 διατηρεί Αρχιτεκτονικό γραφείο ALP STUDIO ARCH στην Αθήνα ενώ παράλληλα εργάζεται στην οικογενειακή επιχείρηση «Μarble Pontikas». Το γραφείο μέχρι σήμερα έχει διεκπεραιώσει κτιριακά έργα μικρής και μεγάλης κλίμακας όπως: βιομηχανικά κτίρια, κτίρια γραφείων, δημόσια και ιδιωτικά κτίρια, εσωτερικούς και υπαίθριους χώρους, έργα και μελέτες τοπίου – σχεδιασμού αλλά και πολλές κατοικίες.

Η Αλεξάνδρα Χριστοδουλίδου γεννήθηκε στο Διδυμότειχο Έβρου το 1980. Έζησε τα παιδικά και εφηβικά της χρόνια στην Ορεστιάδα Έβρου. Το 2000 εισάγεται μετά από εξετάσεις στο Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Αρχιτεκτονικής της Βενετίας (Istituto Universitario di Architettura di Venezia). Το 2003 μετεγγράφηκε στην Πολυτεχνική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.) στο τμήμα της αρχιτεκτονικής, από όπου και αποφοίτησε με διπλωματική εργασία στον σχεδιασμό τοπίου και περιβάλλοντος. Αρχικά εργάστηκε σε μεγάλη τεχνική εταιρεία και έπειτα συνέχισε ως αυτοαπασχολούμενη. Παράλληλα με την αρχιτεκτονική ήρθε και ο ρόλος της μητρότητας ανοίγοντας νέους ορίζοντες αναζητήσεων σε θέματα παιδοψυχολογίας και νηπιακής διαπαιδαγώγησης με επίκεντρο την ενσυναίσθηση.